OSMAN-I AHALİDE TERFİY-İ TEMAYUZ İLİM İRFAN İLE OLMAZ. YA OLACAK KUVVETLİ İLTİMAS... YA OLACAK MADENİ HAZ... YA DA OLACAK DELİKLE TEMAS...
BAŞLANGIÇ MENÜSÜNDEKİ BELGELER İÇERİĞİNİ AZALTMAK
Başlat / Belgeler komutu yardımıyla son kullandığınız belgelere rahatlıkla ulaşabilirsiniz . Ancak karşılaştığınız liste
çok uzun ve karmaşık . Bu liste içerisinde ne kadar belge olacağını kendiniz belirleye bilirsiniz .
İpucu: Bu listenin öğe sayısını Windows'un kayıt defterini kullanarak belirleyebilirsiniz . Başlat menüsündeki Çalıştır komutunu çalıştırın , ekrana gelen penceredeki Aç kutusuna Regedit yazdıktan sonra Tamam düğmesine tıklayın Şimdi "HKEY_CURREN_USER\Software\Microsoft\Windows\CurrenVersion\Policies\Explorer" Anahtarını etkinleştirin ve ardından pencerenin sağ bölmesine farenin sağ tuşu ile tıkladıktan sonra açılan nesne menüsündeki "Yeni/DWORD" değeri komutunu çalıştırın . Yeni öğenin ismini "MaxRecentDocs" olarak değiştirin ve [Enter] tuşuna basın . Şimdi Düzen / Değiştir komutunu çalıştırın ve söz konusu liste içerisinde bulunmasını istediğiniz Maxmum belge sayısını girin. İletişim penceresindeki tamam düğmesine tıklayın ve kayıt defteri/çık komutunu çalıştırın ...
Kaydol:
Kayıt Yorumları (Atom)


Hiç yorum yok:
Yorum Gönder