That Which Does Not Kill Us, Makes Us Stronger. DO NOT Let The System Get You Down

Windows 7 Sağ Click / Sağ Tık Menüsünde Eksik Var !!!

Evet arkadaşlar başıma gelen bir sorun üzerinde küük bir araştırma yaptım ve sonuç olarak win 7 nin etkinleştirilmediğinden dolayı bu sorunu yaşadığımı düşünüyorum. Çünkü Altta verdiğim program ile windowsu etkinleştirdiğimde sağ tık yeni menüsünde sadece klasör oluştur değil diğer bütün eklentiler göründü. Umarım sizin de işinize yarar ümidiyle upload ediyorum...

Windows 7 CD'si bilgisayarınızda takılı olsun.
Windows 7 Loader 1.6.8 Kur (üstteki seçenek ile) (bilgisayarınız otomatik reset atacak).
Başlat > Çalıştır > sfc /scannow yaz (Windows 7 CD'si takılı olsun. Sonra bilgisayarı yeniden başlat).
Sağ clik > yeni > (bütün özellikler gelmiş olması lazım).

Buradan İndirin...

1 yorum:

  1. Yeni format atınca işe yarıyor bu üstte yazan. Ben böyle yapıyorum. Ancak en son yaptığım güncelleme yüzünden tekrar gitti ve şu an ne yapacağımı bilmiyorum. Üstteki alattığım işe yaramıyor. Bulan olursa ve burada anlatırsa sevinirim.

    YanıtlaSil

Ne Mutlu Türküm Diyene